emmelim.blogg.se

Börjar om igen

Publicerad 2016-02-06 19:21:07 i Allmänt,

Varför inte börja min mammaledighet med att börja blogga igen. 
06:00 imorn går jag av på minst ett års "ledighet", börjar mina sista dagar som mamma till en. Om ca 8v är nr två beräknad så väntan hemma är STOR för oss alla tre. Med våren runt hörnet så ser jag fram emot att få gå runt hemma och mysa den sista tiden innan vi blir en till i familjen. 
Man ska väl aldrig lova något men efter x antal försök att blogga så har jag aldrig lyckats hålla det speciellt länge. Kanske blir något annat nu.
 
Vad vill folk läsa då?
 
Skitsamma säger jag, jag kommer att skriva precis det jag tycker och tänker om just dom sakerna som jag gillar eller bryr mej om. 
Alltså en häxblandning då jag lider av en lätt adhd enligt mej själv och kan aldrig göra en sak i taget. 😉
 
Förhoppningsvis i vår så kommer det hände väldigt mycket på tomten hemma. Vi planerar en ny carport och en ny välkomnande entré upp till huset. Vilket kommer ge er mycket bilder och beskrivningar.
 
Sen i sommar kommer min favorit (eller inte), trädgården ska putsas och organiseras.
 
Ja ni hör själva. 
Varför hålla på med en sak när man kan va överallt!
Samma problem när jag skriver, blir lite om mycket så att säga😉
 
Nej ska jobba mina sista 11 timmar Nu!
 
ha de bra💕
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela